maandag 11 april 2011

Passief sportweekend

Het voorbije weekend is sportief in het water gevallen door een vervelend virusje dat ik heb opgedaan. Vrijdag reeds keel- en hoofdpijn en grieperig gevoel en zaterdag en zondag is het niet verbeterd. Vanmorgen was het eindelijk wat beter maar de keel blijft nog schraperig aanvoelen en de neus is ook nog niet volledig ontstopt. Waarschijnlijk heb ik de fout gemaakt om iets te snel terug in de trainingen te vliegen na de Ronde van Vlaanderen van vorige zaterdag. Vorig jaar na de marathon heb ik ook iets langer gerust om heel het lichaam te laten herstellen van de vermoeidheid.

We gaan ons deze week beperken tot enkele rustige en korte trainingen zodat we optimaal in orde zijn voor de Paasstage in Bastogne volgende week. Ik heb mijn tijd dit weekend dan maar nuttig besteed aan het afwerken van enkele avondactiviteiten voor de stage.

Dat ik zondag in mijn zetel verzeild geraakt ben, is enerzijds wel spijtig omdat het heerlijk weer was en omdat we nu eindelijk de nieuwe BrTC clubkledij hebben gekregen. Anderzijds heb ik genoten van de Formule 1 en vooral van de fantastische overwinning van Johan Vansummeren in Parijs-Roubaix.


Foto - sporza.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten