donderdag 14 juni 2012

Het begint terug te draaien ...

Niettegenstaande de klachten nog niet helemaal overwonnen zijn (misschien deels ook wel door de bijwerkingen van de medicatie), zijn we terug op toeren aan het komen.

Sinds vorige maandag reeds terug 6 fiets-, 5 loop- en 1 zwemtraining (openwater) gedaan, inclusief parcoursverkenning (2 rondjes) in Bütgenbach. Voor de intensieve hartslagzone kom ik nog wat lucht te kort en de basishartslagen liggen nog 5 hoger dan 2 maand geleden, maar we komen er terug door.

De keuze om gisteren eerst te gaan lopen en dan in het koude water te springen, was een groot succes. Ik weet niet hoeveel kilo slijmen er eindelijk na al die weken uit mijn keel in de E10plas gestroomd zijn. In ruil daarvoor moest ik het wel even bekopen met een kramp door iets te enthousiast in het water te springen. Bij deze dank voor de vele foto's van een hulpeloze mens ...

Het geeft me alleszinds vertrouwen om de halve triatlon van Bütgenbach op een gezonde manier tot een einde te brengen en verder op te bouwen richting Antwerpen. De trainingsachterstand van de laatste 2 maand maken we dan goed in augustus zodat we terug echt kunnen knallen in Knokke en Aix.

Nog 337 dagen te gaan ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten